9 iul. 2013

Mi s-au aliniat piticii (de pe creier)!

Scrisoare deschisa catre cei care se cred ratiunea mea de a trai

E jale! A inceput sa ma enerveze intrebarea ”Ai ceva cu mine?” de cate ori se nimereste sa fac sau sa zic ceva ce unuia nu-i convine. Cand zic ceva cu referire generala, cand actionez intr-un fel pe care il consider corect, cand imbrac ceva ce-mi place... ma ia cate unul cu... ”ai ceva cu mine?” N-am fratilor, nimic, cu nimeni – in sensul in care mi se adreseaza intrebarea. Ce naiba vreti de la mine? Sa nu mai zic nimic, sa nu mai fac nimic, sa imbrac numai negru pentru a nu avea voi senzatia ca incerc sa va ”atac”? Sunteti oameni – suntem oameni! – si facem gesturi care seamana cu alte altor milioane de oameni! Rostim fraze pe care le-au rostit si le vor rosti milioane de oameni! Nimeni nu-i unic cand e vorba despre gesturi si activitati si alte alea!
Ma amuz la un banc despre sex oral, jale! Denigrez femeia!
Spun puscarie in loc de inchisoare vine o mimoza si-mi spune ca, pentru ea, e infiorator cuvantul puscarie, sa caut altul! Dar in context e mai potrivit ”puscarie” pentru a accentua ceva, si nu-l schimb. Jale! Am ceva cu ea, de aceea ii fac in ciuda si nu schimb sensul textului din propria-mi lucrare!
Pun o esarfa mov, jale! Vreau sa insinuez ca tin cu cei de ard cu flacara violet!
Zic maxime despre minciuna si mincinosi vine unu si-mi zice ca a mintit si el o data, ce tot fac atata caz!? Bine, nene, tu ai mintit o data, dar mai sunt milioane de mincinosi, unii chiar mitomani.
Scriu despre parveniti si ma iau unii cu... ce am cu cei care au stiut sa se descurce in viata? Am ceva cu ei? N-am, nene, nimic, nici cu ei! Ma refer la tipologii, iar daca voi va identificati in tipologia data nu e vina mea.
”De ce nu-ti place poezia mea? Ai ceva cu mine?” Nu, nene, pur si simplu nu-mi place, asa cum nu-mi place nici permanentul marunt pe care-l mai poarta si azi unele – dar asta nu inseamna ca am ceva cu ele, ci inseamna ca nu-mi place (si nu mi-a placut niciodata) ”freza” de gen – dar nu e treaba mea cum isi aranjeaza altii parul, insa un banc as savura, fara a face referire la o persoana data! E un banc, pur si simplu!
Daca va spun ”da-te mai incolo” nu e pentru ca am ceva cu voi ci pentru ca... n-am loc fizic, acolo, in spatiul dat, si e si dreptul meu sa fiu acolo! Zic!

In logica voastra ar trebui sa cred ca toti cei care spun bancuri cu blonde ”au ceva cu mine”!

Oameni! Avem pareri diferite, gusturi diferite! Lasati-ma! N-am nimic cu voi! Pur si simplu imi exprim un gand, o idee, exercit o actiune si atunci cand ceva din ceea ce fac sau ceea ce zic vi se pare voua ca e impotriva voastra, credeti-ma: nu e! Cand voi ”avea ceva cu voi” – in sensul la care se refera intrebarea - veti sti! V-o spun clar si raspicat nu umblu cu goange, nu ma dau pe dupa pom! V-o spun si va las in jalea voastra dar sa nu va asteptati sa nu mai zic despre minciuni, parveniti, despre ce-mi place si despre ce nu-mi place doar pentru ca voi traiti cu impresia ca sunteti atat de importanti pentru mine incat nu va pot uita si numai la voi fac referire! Nu, nenicilor, dar nu ma lasati voi sa va uit cand tot veniti cu texte! Vreau sa va uit! Ignorati-ma! Barfiti-ma! Injurati-ma cu prietenii vostri, dar: lasati-ma! Vorbiti in punga si v-oi asculta altadata!

Tratati-va maniile si lasati-ma! N-am nimic cu voi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu