21 iul. 2013

Cineva imi fura timp si imi incurca planurile

Oamenii de stiinta habar n-au sa defineasca Timpul. Sigur, cateva definitii i-au dat, dar controversele nu se vor sfarsi decat la… sfarsitul Timpului. Ei, si cineva imi fura Timp. Poate ca ziua nu mai are 24 de ore! Asa se zvoneste, ca ziua s-ar fi scurtat! Timpul e – intre altele – si o valoare personala si e limitat, atat la nivelul vietii noastre cat si la fiecare zi. Cand evenimentele – importante sau ba – se desfasoara cu viteza si frecventa prea mari intervine “hotul de Timp”. 
Reuseste, oare, cineva sa faca tot ce-si propune – macar intr-o viata daca nu intr-o zi? Mie nu-mi iese. Poate nu imi organizez timpul prea bine, dar mai degraba intervin chestiuni pe care nu le planuiesc si pe care – uneori – nici nu le doresc si iata, asa, Timpul imi este furat si planul dat peste cap. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu