26 iun. 2013

Scrisorica unui om dezamagit

Draga,

am petrecut o seara foarte placuta - n-a fost in seara aceasta, dar nu ma plang.
Zi de zi ma gandeam ca fiecare trebuie sa existe, dar de ce tu si tocmai langa mine? Dar, datorita tie, am invatat sa apreciez linistea; o zi fara tine era ca o luna de vacanta!
Cand am ales sa te primesc in casa si in sufletul meu imi spusesei ca vrei sa fugi de acasa! Curand am inceput sa ma intreb daca nu te rugasera parintii sa fugi de acasa. Imi doream tot mai des sa mergem undeva amandoi, undeva unde fiecare sa fie de unu’ singur.
Stii bine ca eu nu uit chipurile oamenilor dar in cazul tau voi face o exceptie pentru ca am ajuns sa ma intreb daca e o zi deosebita sau de obicei esti asa un om pisalog.
La incheiere scriu doar atat: daca te-am jignit, am savurat-o.


(bancuri compilate)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu